Integrované řízení výroby - Gustav Tomek, Věra Vávrová Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci komplexního nástroje - operativního řízení výroby, který vedle integrovaného operativního plánování zahrnuje operativní evidenci... Celý popis
Koupit za 365 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Integrované řízení výroby
Doprava:
zdarma
Skladem
365 Kč
Koupit za 365 Kč
Integrované řízení výroby (e-kniha)
Doprava:
zdarma
Skladem
365 Kč
Koupit za 365 Kč
Integrované řízení výroby - Gustav Tomek, Věra Vávrová - e-kniha
Doprava:
zdarma
Skladem
365 Kč
Koupit za 365 Kč
Popis
Integrované řízení výroby - Gustav Tomek, Věra Vávrová Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci komplexního nástroje - operativního řízení výroby, který vedle integrovaného operativního plánování zahrnuje operativní evidenci výroby, metody zajištění cílů a změnové řízení. Integrace vnitropodnikového procesu tvorby hodnot je předpokladem řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce. Realizaci těchto principů a tržní flexibility umožňuje komplexní standardizace, včetně mozaiky datové základny firmy.
Kniha spojující teorii s praxí je určena managementu výrobních firem a studentům ekonomických a technických vysokých škol. Je nezbytnou pomůckou pro tvůrce i realizátory softwaru z oblasti řízení odbytu, výroby a nákupu. z kategorie E-knihy | Odborná literatura | Ekonomie | Marketing a management od Grada naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!
Kniha spojující teorii s praxí je určena managementu výrobních firem a studentům ekonomických a technických vysokých škol. Je nezbytnou pomůckou pro tvůrce i realizátory softwaru z oblasti řízení odbytu, výroby a nákupu. z kategorie E-knihy | Odborná literatura | Ekonomie | Marketing a management od Grada naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!
Parametry
Autor | Gustav Tomek, Věra Vávrová |
Výrobce | Grada |